reklama

Oberačka

Evaberie na seba zodpovednosťza stav sveta.Znova.Adammriežkovanému zrkadlu spovedelnice vyznáva,že má svoju tvár, že dobre vyzerá.Hádam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nekonečne miluje ťa Niekto,
len Ho nenasrať!
Len takto sa príbeh tento
mohol stať:

Láska za poslušnosť
- prvotné putá.
Za túžbu po poznaní
odplata krutá.

Modlime sa:
Ďakujem Ti Pane Bože,
že som v Tvojej nekonečnosti pochopil,
že to Ty si prvotný zákon obchodu zariadil:
za šťastie slobodu, za slobodu lásku,
za spotenú tvár vrcholček klásku.
že mám srdce plné horkosti,
že Ten, kto ma miluje má mi neskôr zrátať kosti.
že to kvôli Tebe Človek more sĺz vyplakal,
že to Ty si ten, čo prvotný hriech spáchal!

Tam dole v pivnici hnijú Ti jablká,
ja som však našťastie stihol pár ochutnať.
A poviem Ti pravdu tichú, holú:
"Láska zadarmo najväčšiu má cenu!"

Alexej Smutný

Alexej Smutný

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čím viac o svojom živote viem, tým menej viem o sebe hovoriť. Zato viem viac rozprávať o Živote. No a čím viac rozpráva o živote, tak zisťujem, že všetko je aj tak ešte úplne inak... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu